آموزش روشن کردن مو بدون دکلره

چگونه بدون دکلره موهایمان را روشن و بلوند کنیم؟

 شاید شما هم مانند بسیاری از خانمها به دلیل دکلره کردن موهایی دمیج و یا آسیب دیده دارید که وز شده است و ریزش زیادی دارد در این مقاله که 10 دقیقه زمان برای مطالعه لازم دارد شما با روش روشن  کردن موها بدون دکلره و فرمو ل ترکیب رنگ موهای محبوب و پرطرفدارآشنا خواهید شد . با ما همراه باشید و موهایتان را با رنگ های زیبا و جذاب رنگ آمیزی کنید

اما پیش از آموزش انواع مدل رنگ موی بدون دکلره بهتر است توضیحاتی در مورد رنگ موی سه صفر بدهم تا از فواید و مضرات این کار آگاه شوید.

 

آموزش روشن کردن مو بدون دکلره

 

 

 آموزش روشن کردن مو با رنگ موی سه صفریا 000:

اگر دوست دارید رنگ موی شما یک یا چند درجه روشن تر شود می‌توانید از یک تا 5 سانتیمتر رنگ موی سه صفر برای روشن‌تر کردن ترکیب رنگ موی خود استفاده کنید. البته توجه داشته باشید رنگ موی سه صفر دوام زیادی بر روی موهای شما نمی‌آورد و به سرعت پاک می‌شود.این کار برای شرایط موقت و رفتن به یک مهمانی پیشنهاد می شود چرا که درست است که موها با استفاده از رنگ موی سه صفر سفید می‌شود، اما واریاسون‌ها توانایی نفوذ بسیار کمی به درون لایه‌های مو دارند و با چند بار شستن کاملا پاک می‌شوند.به غیر از این که رنگ موی شما با استفاده صرف از روشن کننده سه صفر کاملا ناپایدار و غیر حرفه‌ای می‌شود رنگ موی سه صفر برای موهای شما ضرر دیگری ندارد. برخی می‌‌گویند واریاسیون ها مو را نابود می‌کنند اما این حرفی نه چندان درست است البته باید توجه داشته باشید که حجم رنگ دانه‌های واریاسیون‌ها بسیار زیاد است و برای برخی خشکی بیش از حد ساقه مو را پدید می‌آورد. اما به غیر از خشکی مو آن هم در مواردی نادر، واریاسون‌هایی مانند رنگ موی سه صفر چندان آسیب رسان به موهای شما نیستند و به میزان کم می‌توانند در ترکیب رنگ موی شما استفاده شوند. 

 حالا وسایل مورد نیاز جهت بلوند کردن مو با رنگ مو روشن کننده را دور خودتان بچنید تا مانند یک آرایشگر تمام عیار موهای خود را زیبا و جذاب کنید.

وسایل مورد نیاز برای رنگ کردن مو به رنگ روشن یا بلوند:

رنگ موی روشن کننده قوی

اکسیدان

برس مو

یک لباس کهنه

دستکش های پلاستیکی

کاسه مخصوص رنگ مو و یا یک کاسه چینی

براش رنگ مو

گیره جدا کننده

شامپو

 

 

 

فرمول ترکیب رنگ مو زیتونی بدون دکلره

در ابتدا موهایتان را با رنگ موی 000 و یا E20 روشن کنید و بعد از روشن شدن مو رنگ موی زیتونی و یا همان سری M با شماره های ( 5 , 90.01 , 10 ) را با واریاسیون سبز و نقره ای مخلوط کرده و مقدار استفاده از واریاسیون سبز و نقره ای بستگی به خودتان دارد (اگر دوست ندارید موهایتان زیادی سبز شود می توانید فقط به اندازه یک بند انگشت از این واریاسیون استفاده کنید ).در ادامه اکسیدان شماره 2 به اندازه دو برابر رنگ مو را به آن اضافه می کنیم  و پس از اینکه با قلم مو کل مو ها را به رنگ آغشته کردید 30 دقیقه صبر می کنید و سپس موها را آبکشی کنید.

 

 

آموزش ترکیب رنگ موی زیتونی بدون دکلره

 

رنگ مو نسکافه ای بدون دکلره

رنگ موی 000 برای بی رنگ کردن موها + رنگ مو بلوند نسکافه ای شماره شش + رنگ مو بلوند کاپوچینو شماره هشت + واریاسیون نقره ای + اکسیدان 9 درصد

 

 

فرمول ترکیب رنگ موی نسکافه ای بدون دکلره

 

رنگ موی قهوه ای نسکافه ای بدون دکلره

رنگ مو نسکافه ای تیره شماره 6.47 + 1/3 تیوپ رنگ مو بلوند طلایی روشن G8 + اکسیدان 2 به اندازه 5/1 برابر رنگ مو

 

ترکیب رنگ موی قهوه ای نسکافه ای بدون دکلره

 رنگ موی کنفی بدون دکلره 

مقدارهای مساوی از بلوند زیتونی پلاتینه و بلوند طلایی خیلی خیلی روشن +دو سانت از واریاسیون سه صفر و مقداری هم اکسیدان شش درصد

ترکیب رنگ موی کنفی بدون دکلره

 

فرمول ترکیب رنگ موی عسلی بدون دکلره

1/3 رنگ موی طبیعی شماره 9.0 را با 1/4 از رنگ مو دودی شماره 9.2 و رنگ موی 3 صفر و دو بند انگشت از واریاسیون طلایی 003 و اکسیدان نه درصد و دوازده درصد ترکیب کنید و بر روی موهای خود بگذارید.

 

فرمول ترکیب رنگ موی عسلی بدون دکلره

 

رنگ مو شکلاتی عسلی بدون استفاده از دکلره

ابتدا موهایتان را با کمک رنگ موی 000 به پایه شش برسانید و سپس رنگ موی عسلی شماره 7 را به اندازه 70 میل و رنگ مو شکلاتی روشن را به اندازه20 میل و رنگ مو دودی شماره 7 را به اندازه 30 میل با 10 سانت واریاسیون نقره ای و 5 سانت واریاسیون طلایی مخلوط می کنیم و 130 میل اکسیدان دو را به آن اضافه می کنیم و پس از گذشت 35 دقیقه موها را آبکشی می کنیم.

آموزش ترکیب رنگ موی شکلاتی عسلی

 

نکات مهم و طلایی در هنگام رنگ کردن مو

اگر موهای خود را از قبل های لایت کرده اید می توانید با رنگ های اسپیشیال آن را به رنگ دلخواه درآورید. رنگ موهایی اسپیشیال بلوند که می توانند با استفاده از اکسیدان مناسب بدون استفاده از پودر دکلره، موها را تا 6 درجه روشن کنند .

 

نکته مهم اینکه قبل از رنگ کردن مو بدون دکلره باید بدانید که سه نوع اکسیدان وجود دارد که عبارتند از :اکسیدان شماره 1 یا 6 درصد، شماره 2 یا 9 درصد و شماره 3 یا 12 درصد که باید با توجه به رنگ دلخواه از اکسیدان مناسب استفاده کنید.

 و اگر می خواهید موهای نازک و رنگ نشده خود را 3 درجه روشن کنید باید از اکسیدان شماره 2 یا همان 9 درصد استفاده کنید و آن را با رنگ مورد نظرتان ترکیب کنید.

اگر موهایی ضخیم و پرپشت دارید از اکسیدان با درصد بالاتری استفاده نمایید.

اگر می خواهید موهای خود را 1 درجه روشن کنید اکسیدان شماره یک یا 6 درصد استفاده کنید و با رنگ مورد نظرتان ترکیب نمایید.

اگر می خواهید موهای خود را 4 یا 5 درجه روشن کنید باید از اکسیدان 12 درصد استفاده نمایید و آن را با رنگ موی مورد نظرتان ترکیب کنید

در ترکیب رنگ دقت کنید که بیشتر از دو یا سه رنگ را مخلوط نکنید.

هرگز رنگ‌ ها با تن‌ های متفاوت را با هم ترکيب نکنيد زيرا ايجاد بی نظمی می کند .

هرگز بيشتر از دو يا سه رنگ را با هم مخلوط نکنيد زيرا رنگ ثبات لازم را پيدا نمی کند.

هرگز رنگ‌ های کارخانه‌ های متفاوت را با هم ترکيب نکنيد چون هر کارخانه‌ای فرمول مخصوص به خود را دارد.

اگر به استفاده از رنگ‌ های ترکيبی علاقه‌ دارید رنگ‌هایی را که اختلاف تن و پايه آنها زياد نیست ( توليد يک کارخانه هستند) را می توان در شرايط خاص زير با هم ترکيب کرد:

سری سرد در يک پايه مثلا C8 + A8 + N8

سری گرم در يک پايه R7 + V7

سری N با هر رنگي ولي با يک پايه ترکيب میشود N9 + C9

امیدوارم از این نوشته نهایت استفاده را کرده باشید. چنانچه به حرفه آرایشگری علاقمند هستید می توانید در دوره های متعدد آرایش و پیرایش آموزشگاه آرایشگری مهرآگین شرکت کنید این آموزشگاه در انواع دوره های آرایشگری زنانه ، مدرک سازمان فنی و حرفه ای بین المللی و قابل ترجمه ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید